Много рано вторник сутринта (here comes your man)


Харесвам начина, по който ме гледаш рано сутрин, когато си на сантиметри от лицето ми, а миглите ти бавно трептят надолу нагоре, разлюлени от клепачите. Тогава очите ти греят и всички искри се изстрелват от тях и се разбиват в хиляди посоки върху лицето ми.

Харесва ми, когато устните ти плавно се изкривяват в думи без звуци и как след секунди тези думи се сливат с моите, и всичко избухва в невидима златиста светлина.

Харесва ми, когато леко галя бутоните по клавиатурата преди да ти изпратя съобщение и леката усмивка, която изниква на лицето ти, когато го получиш. Харесва ми тъпия звук от стъпалата ти, когато се задаваш по коридора и нежното почукване по вратата преди да влезеш, което като че ли нашепва here comes your man.




No comments:

Post a Comment

Followers