ако кактусите можеха да летят..

Ако кактусите можеха да летят, щяха да са гадно насекомо.

Страх ме е от тези, които ме обичат.

Сама се променям бързо, ненарочно и несъобразително.


Имам чувството, че е минало половината завинаги.


Ако един ден имам син, ще го кръстя Фабиен, евентуално.


Слънчогледът ми е новото любимо цвете.


Привързвам се към вещи, както към хора - веднага и за постоянно.

Вече я няма Бялата лагуна, но пък сервитьорът на плажа си е същият от както бях на осем.


Винаги вярвам в неспазени обещания, лицемерни комплименти и задни мисли.


Мога цял ден да се ровя в старите рокли на мама, да слушам касетките на татко и да си мечтая за Париж през 70-те..

Мисля си за теб в лимонада, касис и входяща кутия.

Сестра ми е толкова забавна!

Най-сладка съм около глезените - комарите разбират..

Снимките били за спомен, не трябвало да съм хубава..

Хлебарките умират като фараони - с кръстосани крайници.

Не есента, а лятото е умиращ сезон.

Всичко е като във филм, като в съвършена драма..

Искам да съм динозавър, летящ.

Някак успяваш да ме превръщаш в себе си.

Мими, изненадай ме!

"Лека нощ! Не! Добър вечер!"








No comments:

Post a Comment

Followers