theme music


интересното е, че когато спазвам правилата на мама, нарушавам татковите и обратно. в този случай е готино, че са далече

иначе не съм доволна от това място. личи ми напоследък

много е готино да получаваш пратки, които не са за теб, а най-готино е да поръчваш подаръци онлайн. пристигат направо опаковани, а в пощенската хартия има толкова романтика (добре де, може би понякога съм малко романтична). с цветни марки, като паспорт за пропатуване на половината свят, плюс името и адреса ти на тях, т.е. "това е от мен. знаеш къде да ме намериш". готино е

готино е "стената" ти да е нечий любим музикален блог, а статусите ти да карат хората да се чувстват добре

намерих къде мога сама да пия кафе и да чета списания, без да заемам място

приятелите не виреят в график

не умея да се уча от грешки, но пък съм прецизна в повторенията

нека ноемрви да е топъл, а декември да продължи само до 12-ти

ами, мисля да послушам татко и да наруша всички правила на мама тия дни..





No comments:

Post a Comment

Followers