Смяна №8

Смяна №1

- Ето, облечи ризата ми и се разходи из стаята, а аз ще направя няколко снимки.
- Забрави! Не приличам на нищо. Гримът ми е размазан, косата ми е рошава..
- Идеална си! Моля те!
- Добре, но ако не ги харесам, ще ги изтриеш!
- Дадено. Сега искам просто да се разходиш, като току що станала нежна, естествена. Забрави, че съм тук... Така-а-а, идеално!

Смяна №2

- Сега искам да си секси! Гали я, прегърни я! О, да! Легни върху нея! Прави любов с нея... Все едно е бутилка Coca Cola в реклама на Coca Cola...
- Ха-ха-ха, бутилка.
- Не се смей де :)

Смяна №3

- Искам да си щастлива и влюбена. Мъжът на мечтите ти е в леглото ти, ставаш обличаш неговата риза и отиваш да му направиш палачинки с домашно сладко от диви ягоди и силно кафе. Усмихни се де!
- Пффф, до кога ще си играем?
- Потрай още малко, почти на средата сме.
- Офффффф..
- Щастлива!

Смяна №4

- Ти я мразиш. Тя ти напомня на него, а той разби сърцето ти, носеше я когато ти изневери с онази барманка, как й беше името...
- Рейчъл!
- Ха-ха, да, Рейчъл. Ти си бясна, разкъсай я!

Смяна №5

- Легни върху леглото, присвий крака към стомаха си и бъди тъжна. Току що си изгубила някого много важен, целият ти свят се е срутил и само тази риза те стопля...

Смяна №6

- Страх те е.
- От какво?
- Амм... От паяци! Ти се страхуваш от паяци. Ей там има един...
- Къде, къде?
- Спри да подскачаш, няма нищо... Ризата ми ще те пази! Ха-ха

Смяна №7

- Ти си властна, горда, егоистична кучка!
- Да, знам! :)
- Ха-ха-ха.. Един ден ще постигнеш много.
- Ще бъдеш ли там?

Смяна №8

- Секунда да спусна щорите. Налей си чаша вино. Сега седни на креслото и се отпусни. Имала си тежък ден. След много пререкания най-накрая подписаха договора. Уморена си, но е сладко. Достигна върха, време е да си починеш...
- Свърши ли?
- Още две. Готово! Страхотна си!
- Обичам те!





- Спах с онази барманка, Ема.
- .......................


No comments:

Post a Comment

Followers