сиво

Аз ти и той се появи от някъде . . и какво?? иска нещо никой не знае дразни ме вече :| работа срещи университет малко университет той повече работа сесия накакъв изпит час учене финал семестър пари second hand пак пари таксa работа той мисли някой един друг черно музика малкo той мистър чаровна усмивка фитнес парти работа зъби у дома баня учене пари няма пари автобуси таксита метро billa пикадили той ти аз студ помело шоколад със сметана секс фибички Билкова Blaze Park par By the way Строежа някъде по улиците аз коли светлини хора шум музика той онзи един няколко друг някой работа зима сняг кал киша мляко с нес бира ходене той тя те всички пари пола малко сън кисело мляко фитнес парти пак парти работа събитие той мисли малко сън corny сънища моркови ти по-малко сън още по-малко сън никакъв сън безсъние



Искам да се наспя, умът ми да се наспи, да се зареди и да забрави, за да може тялото ми да е будно с него.




7 comments:

  1. Леле! Страшен хаос е при тебе!

    ReplyDelete
  2. Глупости, това ми е подреденото... Даже е по цветове :Р

    ReplyDelete
  3. Нямах предвид начина, по който е написано....Някъде вътре в тебе е хаос, което е странно и същевременно готино. А и този път си написала три точки вместо две.

    ReplyDelete
  4. no comment, ти кой си?

    ReplyDelete
  5. Да кажем, че съм колегата на Дебелия Мечо Пух.

    ReplyDelete
  6. Пък, Мими, не се заяждай с хората, които коментират пост-овете ти. Коментарът значи, че си четен автор. Извинявай, ако съм те ядосал.

    ReplyDelete
  7. не съм се заяла, не исках да се обяснявам, все пак това не е чат..

    ReplyDelete

Followers