get up and touch the sky

По време на един live, един човек каза:

"Аз съм толкова разочарован, че никога няма да видя свое изпълнение, освен на запис. Това е най-голямата болка в живота ми. Затова вие сте добре дошли да се насладите на удоволствието, което аз никога няма да имам.

..

Какво ще стане, ако черно момче с увиснали дънки влезе в асансьора с бяла възрастна жена. Тя веднага ще стисне чантичката си Chanel. Това е класическият случай. А какво ще се случи, ако те всъщност си поговорят. Какво ще научи тя, какво ще научи той?

Ако богат мъж, докато си кара лъскавата кола, спре край просяк и го заговори. Какво ще научи единият, какво ще научи другият?

Ако цял живот са казвали на черното момче от Чикаго да стои далече от хомосексуалисти, защото ще го помислят за един от тях и той всъщност срещне един и те си поговорят. Какво ще научи той?

Аз научих, че хората в Чикаго не са били прави и аз съм се държал като задник през цялото време.

Много от нещата, на които са ви научили, са грешни. Не бъдете задници прекалено дълго."



1 comment:

  1. Моето кученце много обича просяци :) много миризма издават.. а тя умира да души.. и винаги ме дърпа към тях и си играе :)

    ПС: Аз бих пробвал този съвет.. и бих искал да си поговоря с лизбийка :D ще ми е много интересно..

    ReplyDelete

Followers