научено от живота и у тях

очаква ме приятна изненада

на балкона рано сутрин с препечена филийка в ръка просто да го обичам

случват се и развалени кроасани

понякога искам да съм таблет, друг път мразя да съм котка

ставам сериен обичащ

много е трудно да си принцеса

нито едно чувство не е последно и всички нови песни стават за гимнастика

луда съм, ама съм и маГия

момчетата ми никога не отговарят

всеки иска да бъде намерен

момичетата умеят да мечтаят и знаят кои цветове си отиват

не харесвам този тромпет

отлично знам какво не харесвам

само ти ще имаш звездите

звънни ми звънеца

обичам да си трия мислите

не знам защо харесвам, ако знаех, нямаше

не да имам, а да получавам

намерих се

искам Ерика Баду за рождения си ден

липсва ми само Джил Скот

искам да съм нечие плюшено мече

роб




No comments:

Post a Comment

Followers