Прясно изпечатана хартия

Малко след 2 през нощта и почти толкова малко преди да заспя съм се проснала по корем в леглото си и заедно с чаша горещ чай на светлината на отворен лаптоп разлистваме любимото списание на фона на Goldfrapp, Kings of Leon, Kasabien, Lily Allen, Mika, Robbie Williams, Madonna, Massive Attack и всичко друго, което youtube любезно би предоставил.

Само в корицата се взирам около две минути, за да не изпусна нито един детайл, нито една изкривена мигла, нито едно копче или ситна буква. Разлиствам и ме засипват реклами. Почти всички вече съм виждала, за някои дори съм писала, но това не е важно, пак ги гледам и изучавам със същия интерес като корицата.

Вече няколко пъти съм го разгледала, поне три пъти съм минавала през всяка снимка от фото сесиите и сега започвам подред. Винаги съм била много педантична към четенето на списания, вестници и книгите. Всичко се чете наред, (без повечето pr и beauty материали) и никога не се зачитам в нещо случайно отворено, някак ми е грешно.

Буква по буква, дума по дума, изречение по изречение, ред по ред, статия след статия и така до края или докато нещо не ме отклони. На средата вече почти припадам опиянена от силната миризма на прясно изпечатана хартия и имам чувството, че мастилото се е пропило в кожата ми, но не спирам нежно да отмятам страниците, леко, за да не ги повредя. А и гладката хартия е толкова приятна на допир.

Харесвам дизайна на статиите, наредбата на материалите, снимките, ах, снимките, малките цитати, големите букви, малките букви, запетайките, заглавията и шрифта. Харесвам начина, по който се чувствам, докато го правя и мислите, които идват, и идеите, които се провокират. Харесвам!

Леко се замайвам, а и тук е толкова топло. Ами, ако вместо в леглото, лежах по корем на плаж в средата на юни, докато все още не е адски горещо и необезпокоено се разтапях на слънце с прясна ледена лимонада и обикновени бисквити. И в добавка имаше хубава музика не само в ушите ми, а и в околността и някой, с който да я споделя. Щеше е прекрасно. Такива трябва да са ми първите идеални 15 дни на лятото.

Ела с мен!




2 comments:

  1. Не си написала, кое е това списание :) това може да е нарочно.. а да питаме :)
    нека да помислим.. учиш технологична специалност.. :) би трябвало да четеш.. списание като Computer Bild?

    ReplyDelete

Followers