мед

Видях те вчера в главата си. Виждала съм те и преди там, но не знам защо се появи сега.

Не искам да те гледам и не искам да говорим. Нека да се срещнем и да помълчим за час и малко. Ти избери кога и къде, аз ще донеса мед. Ще затворим очи и ще слушаме нещо тихо, промъкващо се сред цигарен дим.

Ще хванеш ръката ми, нали? Много ме е страх.. от тишина. И, ако искаш може да ми разтриеш раменете, схванах се от вятъра от празни думи наоколо.

Не произнасяй името ми, нищо няма да ти донесе. Както, когато ме намери в онзи сън. Затвори очите си.

Чувствахме малко, но ни мина. Сега само се помним, а говорим на други.
Ала тези ръце са си мои, не е твоя работа кого прегръщам с тях. За сега искам просто да оставя любовта встрани и да прегърна теб. Би било хубаво..







No comments:

Post a Comment

Followers