12 в супермаркета

12 се случи на опашката за касата в супермаркета и не болеше, даже не усетих. Новата година ме връхлетя със същата незаинтересованост, както всеки празник.

"Хубаво е, че те има. Бъди задоволена."

Порасването е трудно. Сигурно за това напоследък изпразвам промишлени количества кутийки с кола. Но е неизбежно, въпреки че не ми личи.

Научих толкова много, но усвоих толкова малко за тези две двета.

Доживях да ми подарят книга, сега остава да доживея да напиша една.

На толкова години трябваше да знам какво искам от живота, но за сега просто ми се иска да разбирам повече от музика. Това ли е? Затова ли беше цялото тръшкане и мислене? Какво пък, не е малко.

12 свърши пред вратата с чакан смс и премрежен поглед.

Трябваше да пия джин.



за теб..


2 comments:

  1. Хаахах :) някой ти е пожелал "Бъди задоволена." :) еми важно си е..

    ПС: Като спомена за джин.. последния път като излизах (преди деситилетия ми се струва) си спомних че тук бях чел за джин с тоник.. и си поръчах, защото не бях пил от малък :) Страшно питие.. само такова ще пия (като имам пари.. като нямам повече водка :D )

    ReplyDelete
  2. Ооо, джин, джин, джин, тоник, тоник, тоник, лайм, лайм, лайм и всичко е розово и всичко е шик!

    ReplyDelete

Followers