Quotes (Part I)

След време обикнах много жени и всяка ме питаше "ще ме помниш ли?" и аз им отвръщах "да, ще те помня", но единствената, която никога не забравих, бе тази, която не ме попита, Малена.

Малена

Никой няма да се сети за скритите ти мисли.

Г. Маркес

А там глухарче отлетя, следа не ни остави даже. То каза всичко на света, каквото имаше да каже.
Иван Методиев


Не докосвай пространството между думите, за да има къде да се движат звездите.
Иван Метофиев

Той, разбира се, знаеше, че само това което, може да се сложи в думи, може да се помисли, но нея той мислеше в миризми и точки от газирана вода и филологията в него даваше заето...нея той мислеше в искания, но те не бяха оформени като такива, съществуването на мисъл преди езика му се струваше невъзможно, а нея той мислеше в солено, топло, червено и в точки от газирана вода."

Ина Григорова

Не очаквай да мисля, че в това има смисъл, да стоят помежду ни недоказани думи...

Каризма

Понякога


Понякога

изглеждаш много малък

като хлапак,

извършил щуротия

и аз не знам

дали да ме е яд,

или да ти се радвам.

Жадно пиеш

от чашата

на краткия живот,

горчилката за теб е

просто бира.

На евтиния

и изтъркан плот

божествен еликсир

не се сервира...

Понякога

приличаш на момче,

едно такова -

дяволски щастливо.

И те обичам,

без да мисля че

до теб изглеждам

прекалено сива.

Осичка

Все още не знаеше, че от мига, когато срещнеш някого и го обикнеш, когато го залюлееш в мислите си, трябва да започнеш да се учиш да живееш без него.

А. Секулов

Недовършени спомени


Натурален шоколад
Деветдесет и пет процента
какао
Такива са очите ти
попиващи, потъващи
шоколадово целуващи
И очите...
Господи, тези очи!
Буреносни, навъсени
мили, детски и страстни
слънчеви, ангелски
отровни стрели
шоколадови
с малко канела и мед
Вярвам в тях, вярвам в теб

http://kisstherain.blog.bg/


I'm not trying to do something different, I'm trying to do the same thing but in a different way.

V. Westwood

Някои хора са като скъпо, меко, кафяво кадифе. Други са кинжалите, които го раздират.

Милена Фучеджиева

Какво е времето? Няколко дни? Седмица или две? За мен е цяла вечност. За първи път от много време, сега е просто сега. Може би този път всичко ще продължи по-дълго. И може би този път ще те разпозная. И ти мен...

Снимки в Палермо


За душата очите са като грахови зърна в постелята на принцеса...

Дзифт

No comments:

Post a Comment

Followers