Щастлива Нова Година

Минаха празниците, а аз не съм ви написала един ред. Не ме е срам! Наистина не ме е срам, мислих да пиша, но ми идваха някакви глупости и се спрях. А и не обичам Коледа...

Но реших, че не може да ви пусна в 2010 без да ви пожелая нещо. За това е този пост.
През целия си 31.12.2009 слушам само един човек. Моя любим черен човек Usher. За това ще ви поздравя с по едно любимо нещо от всеки от албумите му, който изслушах днес.

Usher - U Make Me Wanna (Live)



Usher - U got it bad (Live)



Usher - Burn (Live)



Usher - Love In This Club (Live)



Избрах ви изпълнения на живо, защото животът ни се случва на живо, не на видео.

Пожелавам ви 2010 да ви се получи толкова успешно, толкова нежно, толкова красиво, толкова раздвижено, толкова секси, толкова силно, толкова емоционално, толкова бяло и толкова черно, като изпълнение на Usher.

Мога да прекарам цяла вечер, слушайки го, но ме чакат...




Благодаря, че ме четете!

No comments:

Post a Comment

Followers