Първо

Първо се извинявам за всичко, за което съм виновна пред теб. Прости ми, не съм искала, а и да съм искала, то е било само с добри намерения. Извини ме за всеки път, в който се държах глупаво, ядосвах те, дразнех те, бях неуместна и груба, аз съм такава и ти го приемаш, защото сме приятели. Не си длъжен и за това съм благодарна.


Второ - честит празник! Пожелавам ти нито една болка, нито един дъждовен и студен ден, както и нито един прекалено горещ, нито един изтъркан ток, нито една катастрофа, нито един страшен момент, нито един нещастен момент, нито една самотна вечер, нито една пукнатина в сърцето, нито една излагация, нито една спънка, нито една трудност, нито едно грозно нещо, нито един излишен килограм, нито едно несподелено чувство, нито една гадна песен, нито една липса, нито една пъпка и един неправилно стърчащ кичур, за да внася някакъв баланс.


И въпреки че добре знаем, че няма как да се изпълни нито една от тези невъзможности, ти вярвай и аз ще вярвам, и ако не друго, дано поне сме заедно, защото имам нужда от теб!





Няма да ти пускам песен, пусни си онази, който те вълнува най-много, онази, която ти завърта съзнанието и си мисли за мен! Аз ще слушам тази.



No comments:

Post a Comment

Followers