Amazing

Тихо се сипе поредния сняг и бялата приказка, дори и не пълна, защото калта още се вижда, е на път да се превърне в бедствие. Но това в близките часове, за сега всичко е спокойно, почти красиво и някак приказно.

А аз обичам приказки, да ми разказват, да си измислям и да си живея в тях и честно да ти кажа, често ми се получава добре. И докато си изяждам лакомо последната шоколадова бисквита си мисля за всички други неща, освен нея, които правят светът ми по-поносим.

Така, скуката разчупват следните неща (нямат строга последователност, защото те и бройката им са променливи величини)

хубава музика - когато харесам една песен, обичам да я слушам, докато не ми втръсне, че и малко повече. Обичам, когато си пиша с някого, да му пратя песента и да я слушаме заедно, има някаква магия в това, страхотна..

танците - обичам да си танцувам вкъщи, в асансьора, по улицата, в автобуса, на ескалатора, в бара... ах, колко обичам да танцувам, страхооотно..

неочакваните мили жестове - като сърце от нес кафе върху млякото ми в бара, или 8 захарчета, вместо 2, като че ли за да ми подсладят живота. Комплиментите, дори и лицемерните, са някак приятни и т.н. някак е... страхотно..

шоколада - напоследък припадам по черен just FYI, страхотно...

готини дрехи - дааа, какво да правя, обичам да харесам разни неща, не държа на притежаването, защото тогава трябва да живея и с мисълта, че един ден ще ги скъсам, изгоря, обеля, изцапам или най-лошото - ще ги забравя. За това не ми действа шопинг терапията, обикновено, когато ми е зле нищо не харесвам и предпочитам да не посещавам магазини, за да не се разтроя повече и-и-и-и разтягам локуми, идеята беше, че е страхотно, когато намеря нещо красиво...

топло време - както не веднъж съм казвала, не вирея на студено, ама никак. Обичам да ми е горещо, но най-много ме радват ранната пролет и есента, когато времето е всякакво, обичам разнообразието. Тогава е просто страхотно...

дълги разговори - обичам да говоря с хора, които не ми доскучават на 12-тото изречение, а повярвайте ми, те са наистина малко. Готино е, когато намериш някого, на когото не искаш да кажеш "Чао", защото някак не му пречи дори и да няма смисъл и ти чете мислите, но не му е скучно, въпреки това. Толкова, че когато ми се случи ставам малко досадна, признавам и sorry, ама е страхотно...

ти - с който се разбираме и с поглед, и с две думи, и с една. На който не ми пречи да кажа, че ми е скучен и на другия ден всичко да е по старо му. И ме вдъхновяваш. Този, с който и мълчанието е страхотно...

центърът на София късно вечер - който и да е сезонът, хората са по-малко от през деня, не те блъскат и настъпват на всяка крачка. Обичам вечерите по барове с ... страхотно е ...

как Росито казва "ало" - обичам тази дума, само от нейната уста, от другите звучи някак обикновено. При Росито стига "ало", после може да й затвориш. Звъннете й и ще видите, ще ви зареди целия ден :) Страхотна е!!

ес ем ес и - ха! да, кратки, с по една дума, две, по всяко време, особено вечер, просто защото си се сетил за мен, страхотно...

да карам кола - да бе, много. Не бих казала, че съм добър шофьор, но обичам и ми е страхотно...

спомените - обичам да си спомням и да помня хубави неща. За съжаление помня много и всичко. Пффф, нищо, пак е страхотно...



Хайде, толкова за днес, че трябва да уча!


No comments:

Post a Comment

Followers