MM, не Master Mimi

Имах ужасна седмица с ужасен край. Още не знам как успях да стигна до събота, но е факт - тук съм и пиша за капак. Едва гледам, но ме е страх, че ако заспя, ще се събудя в понеделник и то успала се. А имам куп задачи за уикенда и основната е да си поема дъх. Дълбоко.

А като мисля какъв се очертава май, ми се иска да сме септември. До тук с мрънкането.

Вече няма ММ. Не, не Master Mimi, а телевизията.

http://capital.bg/light/istorii/2010/04/29/894456_minalo_nezabravimo/

Да, тъпо.


Като всяко готино нещо у нас и това свърши много рано. Помня как израснах с тази телевизия. По едно време доста издаваше багажа, някъде тогава кабелният ни оператор я спря. След време го сменихме и когато пак видях ММ не повярвах, че е Произведена в България. Без скучни предавания, с малко реклами и много музика, и то каква. ММ ме влюби в Melody Gardot и вечно ще съм признателна. Когато се прибирах вкъщи телевизора в стаята ми беше 24 часа на канала, защото друго просто не си струва да се гледа.

И сега я заменят със спортен канал.. Не знам дали с чалга нямаше да изкарат повече пари, от колкото със спорт. Знам, че ММ нямаше да им ги донесе, но знам, че щеше да възпита на много по-стойностни неща, от колкото един футболен мач. Но както всичко друго у нас и това се случва по тъпия начин.

Това е. До скоро или Лека, или както искаш. Все едно..





..


2 comments:

  1. Телевизията беше страхотна. За разлика от City, MAD и The Voice не въртеше плейлиста само от 30 песни цял ден. Имаше за всеки по нещо, малко ново, малко старо, но като цяло само качествени неща, а не досаден и еднотипен Eurodance или румънски шитчета. До голяма степен приличаше на VH1, но беше българска и готина. За оформление и заставки просто няма какво да се каже, бяха си пипнати от професионалисти.
    НО както ти сама го каза:"с малко реклами и много музика" не се печели кеш. На собствениците далеч не е изгодно да имат музикална телевизия, която не носи приходи. Докато, давам само пример, рекламните приходи от смешното БГ първенство са около 2 милиона само за първите 3 месеца на 2010. Какво остава за 4 мача седмично от Шампионската лига от септември? Така че не е учудващо, че комерсиалното, това което ти пълни портфейла изяде, изкуството, това, което ти пълни душата.

    ReplyDelete
  2. Еееееее.. голяма трагедия.... за какво не спират безсмислените други телевизий като Нова да речем.. може би защото след простотии като Биг Брадър българите вече тотално се отказват да гледат телевизия..

    Нека както сме тръгнали (като на погребение) и аз да кажа хубавите неща, които помня от телевизията:

    Няма да забравя естествено старото куче Роро и неговото предаване, което намираше всяка седмица.. топ 5 песните в ефира

    Няма да забравя и предавания като Фрактура, Б-сайд.. които даваха безцена информация, която никъде другаде феновете на този тип музика не можеха да намерят..

    Няма да забравя и Лили (вероятно я знаете като Лили от Ел Ей..) преди да почне да пробва да пее беше водеща в ММ и бях хлътнал :)

    Тук може би е мястото да почета и едно предаване, за което ми е мъчно от 10 години.. и което не пропусках като бях на 10 :) Jukebox.. или първото предаване на Део. Много лично предаване и с непоклатим стандарт и автентичност.. често Део представяше свои групи и идоли като Dapeche.. но Деоан Славчев е човека с най-добър музикален вкус, така че му е простено :)

    ПС: Мими.. скоро трябва да помислиш да ми отделиш секция в блога ти, че много пиша :D

    ППС: Защо си щастлива, че дойде събота.. отва са най-лошите дни.. събода и неделя. Нищо и никой не се случва..

    ReplyDelete

Followers