Банка ***

Искам на плаж с малко хора, едър пясък, бистра вода, много, много слънце и лимонада, а и да е много горещо без вятър.

Искам ванилов сладолед с парченца киви, банан, шоколад и малко стафиди, като онзи, който ядях като малка.


Искам сесията да приключи завършено.


Искам не промяна, а развитие.


Искам нова рокля и касетофон, от онези старите, ще слушам касетките на тати.


Искам да кажа "Тати е най-страхотен и никак, ама никак, не заслужава да го забравям."


Искам да помня повече и да виждам повече, и да забравям по-бързо.

Искам кон.. и пешка. Шах.. и мат.

Искам от пилешката супа на баба, таратора на мама, шопската салата на татко, бисквитената торта на Ева, картофите на Петя, доматите на Радо и Алекс най-накрая да ми сготви.

Искам
The Killers, Keane, Kings of Leon, The Feeling и Erykah Badu в България да ми пеят, докато си чета списанието.

Искам да видя Боряна.

Искам без обвързване.

Искам шшшшшейк, шшшшшвепс тоник с джин, шшшшише не Шшшшуменско, а шшшшанел (Chanel), шшшширина (да, още), шшшшлифер за есента, шшшшорти за лятото, шшшофиорско средство, шшшшекерче, шшшшлагерна вечер, шшшщампа на пижама, шшшшшТ. Искам да въртя света около себе си.

Искам да съм яка като як, не като крава.

Искам да ти кажа, че един ден ще спра да мисля и ще съжаляваш.

Искам много неща, които ме е срам да кажа и още толкова, които не ми трябват.


Искам една много малка дървена къща в планината, където да ходя през уикендите веднъж на два месеца.

Искам и една бяла вила на морето в някое село само с ток, вода и обхват от време на време.

Искам да стана DJ.


Искам собствен клуб.

Искам си лятото.

Искам да продължа.

... но за сега стига толкова.




Песента няма връзка и може да съм я пускала вече, нищо..

ПП: Имах хубава вечер.

2 comments:

  1. Ако не искаш всички тези неща.. шшшшшшще ти си изпълтнят веднага, но понеже ги искашшшш шшще трябва да почакашш и да се поизпотиш за тях :)
    Както казваше моят идол от детството Питър Паркър (за тези, които знаят кой е, браво!) - With the great power comes the great responsibility! Ами ако ги получиш всичките тези неща.. тогава какво? :)

    ПП: Супер че си имала хубава вечер.. нека да е по-често така, защото като си в добро настроение пишеш много хубави неща тук :) поне така съм забелязал..

    ReplyDelete

Followers