На място, което само ние си знаем..

Просълзих се, мръсница! Не, че е трудно. Жалко е.

Аз искам да благодаря на онова нещо, което управлява вселената, че имам такива приятели, които имат смелостта да се е**ват с мен по най-гадния начин, възползвайки се от правото да имат Информацията с голямото И, и накрая да се разкайват с най-тъжните и искрени физиономии. Да, преглътнах го, все пак положението ми преди всичко е смешно.

А светът е прекрасен, казвала ли съм ти! И основата на тази прекрасност е музика. И от музиката научих, че е по-добре да идваш от нищото, от колкото нищо да идва от теб.

Чудя се, какво ли е времето при теб?

Странствам в собствената си земя и не разбирам защо..

Вече няма да спя, времето вечер е толкова по-мило, въздухът е по-вкусен, a тъмнината е топла. Обади се, ако си наблизо!

Ако имаш една минута, дай.

Остарявам. Но бавно и красиво. "От диен на диен саам по-сАвършиен!"

Притежавам супер сила, но ми свършиха батериите. Дай малко ток!

1, 2, 3, 4.. 5, 6, 7.. 8 тайни си имам ; )

Искам още резени лимон за джина и още лед, и малко тоник, и по-къси панталонки.

Казват, че се разтапям. Аз знам, че треперя. Казват, че грея и какво?

Не ме гледай така!

Не знам текста и няма да пея на ум.

Какви усложнение? Само си говорим..

Вл***ам се с гръм и трясък.

Не ме е страх от атомна енергия.

Страх ме от високо, затова все се хвърлям в дълбокото.

Теб от какво те е страх?

"Когато си тъжен, когато си сам, вълшебното хапче глътни.."

Колко хубави песни губим покрай изгубени хора.

Харесвам как косата ти стърчи наляво.

Нямам тъжни снимки.

Навремето един пират ми каза да пазя левия си крак от наводнения. След това една принцеса ме помоли да се грижа за буклите си. Звярът се страхуваше да не стана красива, а заекът - за опашката си.

Теб от какво те е страх?







No comments:

Post a Comment

Followers